AROMAS HOUSE - МАГАЗИНИ ЗА СЛАДКАРСКИ ИНСТРУМЕНТИ И МАТЕРИАЛИ

AROMAS HOUSE - МАГАЗИНИ ЗА СЛАДКАРСКИ ИНСТРУМЕНТИ И МАТЕРИАЛИ
AROMAS HOUSE - МАГАЗИНИ ЗА СЛАДКАРСКИ ИНСТРУМЕНТИ И МАТЕРИАЛИ

Monday, April 23, 2012

Шоколадови мъфини с рози от шоколадово тесто / Chocolate Muffins with Modelling Chocolate Roses



От доста време насам ми се искаше да пробвам като как се работи с шоколад за моделиране :)

Преди време, от пръв поглед се влюбих в изчистената елегантност на сватбена торта на тема Париж  - и след като разбрах, че за декорацията е ползван шоколад за моделиране - реших, че искам да усетя с ръцете си как се работи с това чудо...


Може и любовта ми като шоколада да е виновна :)), но винаги намирам някакъв специфичен магнетичен чар на декорациите от шоколадово тесто... И понеже от опит знам, че най-сигурният начин да преодолееш изкушението, е като му се отдадеш - воала...

Първи опит с моделиращ шоколад - шоколадови рози :)



За мъфинките използвах проверена, любима и не стигала до снимки до сега рецепта за шоколадови мъфини...

Швейцарският ми маслен крем ме предаде :)) имаше нахалството най-безобразно да се пресече, та се стигна до бързото забъркване на друга любима глазура - крем сирене, пудра захар и бита сметана ;) поне е и по-лека...


За розичките използвах  бял и натурален шоколад за моделиране и смело мога да заявя, че  с шоколадовото тесто :) се разбираме!! Определено се харесахме от раз ;) или поне на мен ми хареса да се заигравам с него!! Работи се лесно и чисто, разточва се абсолютно тънко, макар и с абсолютно подръчни средства -  и сигурно специалистите ще ми намерят безброй кусури на розичките от шоколадово тесто :))) на мен си  ми харесват ;) на принципа на "гарджето"...


Пощипвайки си от тестото, за даде експертно мнение за вкуса му, детенце проломоти по адрес на разпльоканата ми "черна роза" нещо снизходително-иронично, от типа на: "...ако даваш имена на розите си, тази трябва да я кръстиш "Кралицата на нощта" ;)..."


А аз май най-си харесвам ето тази :))


И въпреки че ги докарах "малко" схематични - като за първи опит розичките ми са си супер...

;) нали???






26 comments:

  1. Не мога да се нагледам на тези рози! И си представям колко са вкусни!Ще опитам някой ден!
    Поздрави,Мина и хубава нова седмица!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти, Бети :)!!! Прекрасна седмица и на теб!

      Delete
  2. Прекрасни са! И мъфините са чудесни!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти :)!!!! Като за първи опит ;) биват...

      Delete
  3. Фантастични рози, Мина!!!
    Мога само да се наслаждавам!
    Поздрави!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Данита, благодаря ти мила!!! Голям майтап беше като се захванах да ги майсторя тия розички без грам подготовка :) и вкъщи всички си умряха от смях как гледам видео клипчета в youtube в движение :))

      Delete
  4. Мина, можеш да се гордееш с произведенията си - прекрасни са! С пожелания за слънчева седмица!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря, Иглика - поласкана съм!!! Прекрасен остатък от седмицата ти желая и аз :)

      Delete
  5. Идеята ти ме вдъхнови, Мина! Дори не мога да се позная. Аз която съм доста небрежна по отношение на декорацията и украсите, сега изпитах непреодолимо желание да направя подобна декорация. Много ми допадна, изчистена, семпла, но в същото време някак аристократична. Прекрасна е!

    Поздрави и благодаря, че сподели рецептата с нас! Пожелавам ти една прекрасна нова седмица!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Вени, много е приятно самото моделиране, а и самият шоколад си носи един такъв свой си стил :)) и стои много готино дори и върху моите нескопосно нацвъкани с глазура мъфинки :)))

      Ще се радвам да споделиш впечатления, ако пробваш!!

      Delete
  6. Страхотни са ти розичките,мила,с право си ги харесваш и ти!Грабнаха ме от първата снимка!Вени е права,декорацията е лишена от претрупаност на цветове,много стилно стои!За вкусно не се и съмнявам!Приветствам и глазурата,бих я предпочела!Най-хубавото е,че си се забавлявала и така си релаксирала,което мнго ме радва!
    Кралицата на нощта я искам аз,ако младежа не й е видял сметката скорострелно :)!
    Отличен избор на нов облик ,много е готин!Снимките изпъкват страхотно!
    Прегръдки,мила!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Роси, благодаря ти, слънчице!!!! И за комплиментите за розичките, и за визията на блога :) отдавна се канех да го направя - и все нещо не сколасвах...

      Като се видим - специално за теб и за девойката - ща приготвим цял букет кралици на нощта ;)

      Прегръдки и от мен!!!

      Delete
  7. Страхотни са розите! И кралицата на нощта и твоята любимка, също и целият шоколадов букет! Във връзка с шоколадовото тесто: така, както се предлага ли се работи, необходимо ли е да се смесва с нещо или е готово за действие:)? Благодаря ти!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Канди, благодаря ти!!! А шоколадовото тесто директно си се размесва, като пластелин :))) и се работи... Белият шоколад е с една идея по-мек, а на мен ръцете ми бог знае защо излъчват страхотна топлина - та работих на отворена врата на терасата с него... А черният шоколад първоначално е малко въз твърдичък, та ми отмаляха ръцете да го меся ;) и го пъхнах за 3-4 секунди на 180W в микровълновата "blushing", та го преразмекнах - ама като си постоя малко на въздух - си стана супер... за млечния :) още не знам - стои си опакован, че не ми остана време да го пробвам :))

      Delete
    2. Благодаря ти, крайно време е да пробвам и аз:)

      Delete
  8. Мина, първи опит с шоколадово тесто е в графата Страхотно успешен, не си признавай, че е за сефте!
    Много красиви и нежни рози, а това, че не са от отвратителната на вкус моделираща часа, а от нежен шоколад ме изкушава да опитам и аз, макар че след базара съм се зарекла да си дам почивка от такива дейности за известно време. Прелестни са, браво за решението и реализацията на проекта ти, чакам и новите идеи!

    ПП. Радвам се, че си освежила блога си- преди при мен не се зареждаше и блокираше целия браузър, което ме лишаваше от възможността да съм по- често при теб, а сега отново мога да наминавам в едно от любимите ми места!!! Ура :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти, Бубе!!! Вероятно е било заради късмета на новака - дано следващите опити не са тотално катастрофални, че доста тесто ми остана, като млечния шоколад дори не съм го пипвала... Натуралният си е направо супер на вкус :)!! А в базара аз не успях да се включа, та за съжаление не сме се видели там... А за блога - мислех, че някой от скриптовете по притурките го бави :) и бях започнала една по една да ги разкарвам - много се радвам, ако проблемите с отварянето сами са се оправили!!!

      Delete
  9. Невероятна красота си сътворила, Мина! Прегръдки! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ева, благодаря ти!!! Комплиментът ти мноооого ме радва!!!

      Прегръдки и от мен и прекрасен ден ти желая :)

      Delete
  10. здравейте страхотни неща сте показали!Искам да попитам как приготвяте това шоколадово тесто?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Здравейте, и благодаря за комплимента!!

      Шоколадовото тестото е готово - от AromasHouse e:

      http://www.aromashouse.com/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&manufacturer_id=29&Itemid=73

      Delete
  11. Oh my goodness..those look incredible! So tasty, so elegant and pretty! Well done!

    ReplyDelete
  12. Ако харесвате ръчно изработени бижута, моля заповядайте! http://thejewelryland.blogspot.it/

    ReplyDelete
  13. Ух, страхотни са! И... да, много са сполучливи!:)

    ReplyDelete
  14. Whoa! This blog looks just like my old one! It's on a entirely different subject but it has pretty much the same page layout and design. Outstanding choice of colors!

    Stop by my web-site :: facebook of sex

    ReplyDelete
  15. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Blogging tips